3.26.2010

Clay Sadler Debut Collection 2009 (Images)

I was casually strolling downtown today. I walk into the Westin Hotel and see these gorgeous garments being displayed in the front lobby. I was thrilled because I saw this collection live at the FIDM student debut show of 2009. The designer's name is Clay Sadler, and I met him personally and shook hands while he was adjusting a gorgeous ball-gown on the display mannequin! I was so honored! I wasn't able to get a quick shot of his other garments, but I got a fabulous and exclusive photo of a Red Mermaid-Silhouette Ball-Gown!

Je me promenais avec désinvolture en ville aujourd'hui. Je marche dans l'Hôtel de Westin et vois que ces vêtements magnifiques est affiché dans le vestibule de devant. J'ai été passionné parce que j'ai vu cette collection en direct au spectacle de début d'étudiant de FIDM de 2009. Le nom du dessinateur est Clay Sadler, et je l'ai rencontré et a serré la main personnellement pendant qu'il ajustait une robe de bal magnifique sur le mannequin d'affichage! J'ai été si honoré! Je n'étais pas capable d'obtenir un coup rapide de ses autres vêtements, mais j'ai obtenu une photo fabuleuse et exclusive d'une Sirène-Silhouette Robe De Bal Rouge!


Click Image(s) to Enlarge.
Cliqueter des Image(s) pour Agrandir.

♥ MADISON thing

No comments:

Post a Comment

Reflect and I will Respond!